adsense

與阿宏一起學英語(5)

【阿宏的英語不靈光,每天都要學習,歡迎大家與阿宏一起學習。】

Richard:I'm so nervous. I hate acting.

理查:我好緊張。我超討厭演戲。

Will:Then why did you decide to be in this play?

威爾:那你為什么決定要參加這場話劇演出?

Richard:I thought it would be a good experience.

理查:我認為這應該會是個不錯的經驗。

Will:That's admirable.

威爾:噢,真令人敬佩。

Richard:But now I have such butterflies in my stomach, I think I'm going to be sick.

理查:可是我現在心裡七上八下,覺得就要吐了。

Will:Well, you better get ready. You have to go on stage soon.

威爾:噢,你最好快點準備好。你很快就要上台了。

Richard:Oh, no! I can't even remember my lines!

理查:噢,慘了!我連台詞都記不住。

Will:You don't have any lines, remember? You're just playing the role of the guard!

威爾:你沒有半句台詞啊,記得嗎?你不過是演個衛兵。

Richard:Oh, that's a relief.

理查:呼,還好還好。

Will:Maybe you should take up a different hobby.

威爾:也許你應該考慮換個嗜好。

沒有留言:

張貼留言

歡迎你留言,如果你不是blogger的會員也可以留言哦,請點按『名稱URL』,輸入你的名字,網址即可。