adsense

與阿宏一起學英語(4)



Tina:Oh, man. I can’t believe this.

蒂娜:噢,天哪,我真不敢相信。

Kyle:What’s the problem?

凱爾:出了什么問題?

Tina:My computer has a bug. It’s totally messed up.

蒂娜:我的電腦出毛病了,全毀了啦。

Kyle:Oh, yeah. It’s not working at all.

凱爾:噢,的確。它現在一動也不動。

Tina:How did this happen?

蒂娜:怎么會這樣?

Kyle:Maybe it’s because you were visiting some adult websites...

凱爾:大概是因為妳上了某些成人網站吧?

Tina:Kyle!I did not!

蒂娜:凱爾!我並沒有!

Kyle:Well, I’m just saying that those websites sometimes have viruses.

凱爾:嘿,我只是說那些網站有時候有病毒而已。

Tina:Maybe you were the one looking at those websites!

蒂娜:會上那種網站的人大概是你吧!

Kyle:Hey, let’s not talk crazy. I know you’re upset about getting caught, but there’s nothing to be ashamed of.

凱爾:喂,別胡說八道。我知道妳被抓包很鬱卒,但這也沒啥好丟臉的。

Tina:Kyle!

蒂娜:凱爾!

沒有留言:

張貼留言

歡迎你留言,如果你不是blogger的會員也可以留言哦,請點按『名稱URL』,輸入你的名字,網址即可。